O aplikaci
Jednoduchá a intuitivní správa pracovního volna – dovolené, nemoci, návštěvy u lékaře – vše dle vaší vlastní definice v seznamu typů nepřítomnosti. Přístup do aplikace mají zaměstnanci pomocí svého služebního emailu.
Díky přehledu na domovské stránce SharePointu vidí každý zaměstnanec podrobnosti k čerpání svých dovolených, kdo v organizaci dnes chybí a také plánované nepřítomnosti v jeho oddělení.
Ještě více informací a vizuální ukázku aplikace naleznete ZDE.
Žádost o pracovní volno
Žádost o schválení svého pracovního volna provádí zaměstnanec pomocí jednoduchého formuláře. Přesnou podobu tohoto formuláře vždy ladíme v závislosti na požadavcích vaší společnosti.
Aplikaci tak lze rozšířit i o počítání sick days, vlastní volbu schvalující osoby, rozlišení volna po hodinách či půldnech a další specifikace.
Proces schvalování
Po vyplnění formuláře zaměstnancem přijde schvalovateli mail, ten může žádost schválit nebo zamítnout díky tlačítkům, které jsou obsaženy přímo v emailu. Možnost řídit schvalování přímo z emailu výrazně zrychluje a zefektivňuje celý proces.
Po schválení či zamítnutí pracovního volna dostane do svého emailu informaci zaměstnanec.
Schválená dovolená se následně automaticky zapíše do celofiremního plánu nepřítomností, společného kalendáře a kalendáře zaměstnance.
Změna či zrušení dovolené
V případě změny/zrušení dovolené zaměstnanec provede změnu a schvalovací kolečko probíhá znovu. Kromě informace v mailu si může své žádosti zaměstnance zobrazit v aplikaci, kde jsou graficky přehledně zobrazena.
Rovněž schvalovatel dovolené si může žádosti zobrazit přehledně v aplikaci a pracovat s nimi odtud. Má tak veškerý přehled na jednom místě.
Co ještě aplikace umí?
Aplikace dále podporuje zobrazení podle organizační struktury tak, aby měli vedoucí pracovníci co nejlepší přehled.
Na konci každého měsíce je automaticky vygenerován soubor v Excelu, který je poslán příslušnému zaměstnanci, aby mohl zkontrolovat svou docházku. Po schválení každé docházky jsou pak souhrnné podklady automaticky odeslány mzdové účetní.
Umožňuje vést nárok na dovolenou pro každého zaměstnance zvlášť, definovat různé pracovní doby, umožňuje také práci s externisty, evidenci přesčasů a mnohé další.
Ještě více informací a vizuální ukázku aplikace naleznete ZDE.
Standard
Cena je za instalaci a zprovoznění aplikace bez dalších úprav.
CloudForce s.r.o.
O nás
Společnost CloudForce s.r.o. je certifikovaným partnerem společnosti Microsoft ČR a má výhradní právo poskytovat předprodejní poradenství, implementační/reimplementační podporu s nastavením služeb a následnou technickou podporu nastavených služeb.
Zaměřujeme se na optimální využití cloudových služeb Office 365 a Azure produktů společnosti Microsoft. Specializujeme se zejména na dosažení všech jejich přínosů u našich zákazníků. S námi můžete Office 365 rozjet, rozšířit, poznat a naučit se využívat na maximum.
Naše největší výhoda
Díky složení našeho týmu jsme schopni zajistit našim klientům komplexní IT služby. U nás to implementací Office 365 nekončí. Víme, že častým úskalím malých a středních firem je roztříštěnost dodavatelů IT služeb, díky které pak vzniká neprovázanost a nefunkčnost mezi informačními systémy, aplikacemi, webovými stránkami atp.
Naší velkou předností je schopnost zajistit odborné IT služby od začátku až do konce, poskytovat fungující technickou podporu a pomáhat našim klientům budovat stabilní značku. Naše produkty jsou cíleně vyvíjeny pro malé a střední firmy. Pomáháme menším a středním firmám jednoduše rozvíjet jejich podnikání a ukázat jim moderní způsob řešení firemních procesů.
Office 365 v kombinaci s námi zajistí plynulý, rychlý a uživatelsky intuitivní chod všech administrativních a komunikačních firemních sfér. Díky tomu se firmy mohou soustředit na důležité věci v jejich podnikání.
"S námi máte svůj business pod kontrolou."
Více se o nás dozvíte na našich webových stránkách: